Begging, bad English and illiteracy

Discussion in 'PUBG Public Talk' started by Ravo, Aug 29, 2019.

1. Ravo

Ravo Member

12
    2
    3
    Male
    ****GERMAN VERSION BELOW****
    Hello everybody.
    In this text I want to tell you guys something about the community and how supporters, moderators and also admins don't act how they should (my opinion). I will include a german version below. This text is only about the Pubg General section.
    First of all I want to start with the people that actually don't have the ability to read. When im going through this section I see many people that ask the same question everytime: "H0w CaN I buY PuBg ChEAt???" I am just curious how this people missed the BIG BLUE "Temporarily disabled" button. The weird thing is that the supporters always answer to this repeated questions. I think that people who don't have the ability to read and THINK should not be a part of this community. After the moderator said that it's currently disabled (as you can see from the BIG BLUE button) they also mention that the cheat is invite only. Then the author of the question writes: "H0W I g3T inV1Te???". Same procedure again. Someone replies: "You will have to make friends.". The author of the question lastly replies with: "TheN L3T's Be Fr1EndS". I think most of the active Unityhacks users know these types of threads and comments and hate as much as I do. I forgot to mention that these comment are always written in bad English.
    In my view those types of individuals have nothing to do in this community and they will never be helpful or communicative as they cant read and don't know english. The Unityhacks team must sort these people out and seperate them from the community.
    ****DEUTSCHE VERSION****
    Hallo an alle.
    In diesem Text möchte ich euch meine Meinung zu den im Titel genannten Themen nennen und diese ebenfalls behandeln. Es wird sich in diesem Text ausschließ um den PUBG General Bereich handeln.
    Wie ihr alle wahrscheinlich schon bemerkt habt finden sich in dieser Sektion einige Personen die hier meiner Meinung nach nichts zu suchen haben. Es gibt hier einige Threads die immer die gleichen Fragen und die gleichen Antworten beinhalten. Zuerst schreibt eine Person: "H0w CaN I buY PuBg ChEAt???", was soviel bedeutet wie: "Wie kann ich Pubg cheat kaufen???". Diese Frage lässt darauf schließen, dass die Person die die Frage gestellt hat, der Fähigkeit zu lesen nicht mächtig sind, da man auf der Shopseite sofort einen großen blauen Knopf sieht, wodrauf dann steht "Temporarily disabled" (kurzzeitig deaktiviert bzw. nicht verfügbar). Danach antwortet ein Teammitglied, dass der Cheat gerade nicht verfügbar sei (was man eigentlich nicht übersehen kann). Das Teammitglied schreibt meistens noch, dass der Cheat Invite Only sei. Diese Anmerkung bringt die Konversation weiter ins Rollen. Der Fragensteller antwortet mit "H0W I g3T inV1Te???" (Wie bekomme ich invite???). Das sollte eig. klar sein aber meistens antwortet ein anderer User "You will have to make friends" (Du wirst Freunde finden müssen). Der Fragensteller antworter dann mit: "TheN L3T's Be Fr1EndS" (Dann lass uns Freunde sein). Hier wird typisch um einen Invite gebettelt anstatt einfach auf den TS zu gehen und paar Leute kennenzulernen. Was sag ich denn da sie könnens ja nicht weil sie meistens auch kein Englisch können. Diese Personengruppe trägt nichts zu der Community bei und sollte meiner Meinung vom Team ausgeschlossen werden. Ich bin es satt diese Konversationen zu lesen und bin mir sicher, dass viele andere aktive user das auch sind.

Defcon1 likes this.
  2. wawsad

wawsad Member

10
    1
    3
    Male
    No one is perfect and everyone is different. It's a very delicate and insulting thing sorting people like you want.

3. Ravo

Ravo Member

12
    2
    3
    Male
    There were a few mistakes in the text because i typed everything with my handy.

4. Ravo

Ravo Member

12
    2
    3
    Male
    Those people should at least receive a warning.

5. Defcon1

Defcon1 Member

3
    8
    3
    Male
    Spot on.